Heterense Kerstroute!

Kerstroute Heteren - Hervormde Gemeente HeterenViert u/vier jij Kerst 2020 met ons mee?! Volg dan -op eigen gelegenheid- de kerstroute tussen 20 en 27 december, op zoek naar de zeven engelen die onderweg te vinden zijn. Let op: de scholen zijn het beginpunt.

Kerstroute Heteren - Hervormde Gemeente HeterenBij elke engel vindt u een deel van het kerstverhaal uitgebeeld en een QR-code, die leidt naar een fragment uit de kerstfilms van onze kindernevendienst. Ook zijn er kijkersvragen onderweg. De antwoorden en de slagzin kunt u/kun jij mailen naar: Dit e-mailadres is beveiligd tegen spambots, u heeft JavaScript nodig om het te kunnen bekijken . Vergeet daarbij niet je adres te vermelden, want uit de goede inzendingen wordt een winnaar getrokken!

De route wordt georganiseerd in samenwerking met de drie kerken, de scholen en Liefkenshoek. Het mooie is dat alle kerken een actief aandeel in de route hebben. Zo hopen we samen een getuigenis te zijn voor het dorp en het kerstverhaal levend te houden.

Gaat u mee op reis?! En wie neemt u mee?