'Coffee-to-go' op zondag 18 juli!

Coffee to go - Hervormde Gemeente HeterenNee, niet letterlijk 'to go'. Het idee is juist dat we bij de kerk blijven en elkaar daar -op een veilige én gezellig manier- kunnen ontmoeten. Wel figuurlijk 'to go'; voordat we elkaar door zomervakantieactiviteiten wellicht minder zullen zien. Welkom!

Op zondag 18 juli, de laatste zondag voor de zomervakantie, hopen we elkaar bij een kop koffie/thee/limonade te ontmoeten buiten bij de Vluchtheuvel/op het kerkterrein. Dit doen we direct na de dienst, zo tegen 11:15u. Ieder van harte uitgenodigd, ook als u/jij niet naar de dienst kunt komen!

Wat organisatorische puntjes:

• parkeer de auto voor de dienst niet op het grind voor de Vluchtheuvel
  • de drankjes worden uitgeserveerd vanaf een tafel voor de ingang van de Vluchtheuvel
  • twee personen schenken dit voor ons in
  • er is één looprichting langs de tafel
  • er zijn enkele statafels en een paar zitjes, waar mensen -op veilige afstand van niet-gezinsleden- kunnen staan en zitten

Coffee to go - Hervormde Gemeente Heteren